به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، این تیم پزشکی که از سه شنبه فعالیت خود را در مناطق زلزله زده آغاز کرده است، عصر امروز به کار خود پایان خواهد داد.
در این کاروان 23 نفره، پزشکانی با تخصص های دندانپزشکی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، داخلی، عمومی، پوست و مو ، ماما ، پزشک زنان، ارتوپد، اورولوژی و اعصاب و روان حضور دارند.
اهدای داروی رایگان، توزیع بسته های غذایی در میان سالمندان، توزیع بسته های اسباب بازی در میان کودکان، کیف و لوازم التحریر در میان دانش آموزان مستعد اما بی بضاعت از دیگر اهداف بشردوستانه حضور این کاروان سلامت در مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب عنوان شده است.
محمدرضا امیریان ، مدیرعامل جمعیت هلال استان کرمانشاه با بیان اینکه این تیم از استان زنجان به کرمانشاه آمده اند، گفت: با اجرای این طرح روزانه بالغ بر 600 نفر در مناطق زلزله زده ویزیت رایگان شدند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
7029/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.