به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز سه شنبه در جلسه رسیدگی به مطالبه های جوانان قصرشیرین افزود: این اعتبار به منظور اجرای زیرساخت شبکه فاضلاب مسکن مهر 300 واحدی در نظر گرفته شده که پیش از این 200 میلیون تومان اعتبار دیگر نیز بابت اجرای شبکه روشنایی آن هزینه شده است.
وی اظهارداشت: تا سه ماه آینده واحدهای مسکن مهر 300 واحدی قصرشیرین که یکی از مطالبه های اصلی شهروندان این شهرستان است ، تکمیل و آماده واگذاری خواهد بود.
فرماندار قصرشیرین همچنین در ادامه با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در بخش های مختلف بیان کرد: مردم با فرهنگ این منطقه ، مهمترین ظرفیت برای توسعه بیش از پیش این شهرستان هستند.
تاتار افزود: قصرشیرین یک ظرفیت فرهنگی به قدمت و درازای تاریخ دارد و جوانان این شهرستان نیز محصول تربیت فرهنگی آن هستند.
وی با بیان اینکه قصرشیرین نقطه آغاز و پایان هشت سال جنگ تحمیلی بود و مردم این دیار همواره پای انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن ایستاده اند ، گفت: مردم این شهرستان مرزی از همان روزهای آغاز نهضت ، در شکل گیری انقلاب نقشی پررنگ داشتند و در هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم شهدای زیاد اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به اشغال دشمن در آید.
این مقام مسئول اضافه کرد که استفاده از ظرفیت و نیروی جوانی به معنای تضعیف تجربه دیگران نیست و جوامعی که از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کرده اند ، با سرعت بیشتری به توسعه یافتند.
تاتار ، ایجاد اشتغال توسعه و پایدار و رفع معضل بیکاری را از رودیکردهای جدی دولتمردان عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های مرز و بخش آب و خاک ، در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام برداریم.
وی ، وجود بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان گرمابی و مجتمع باغ چهار هزار هکتاری را از ظرفیت های مهم قصرشیرین بیان کرد و افزود: تلاش می شود از نیروهای جوان و بومی منطقه در این مجموعه ها به کارگیری شوند.
وی گفت: در بخش ورزش ، قصرشیرین مستعد میزبانی برگزاری اردوهای تیم های ملی است و با استفاده از مراکز اقامتی مناسب در بخش هتلینگ و اماکن ورزشی این شهرستان می تواند مرکزی برای برگزاری مسابقه ها و اردوها در سطح ملی و بین المللی باشد.
استفاده از تسهیلات اشتغالزایی ، تعامل مسئولان ادارات با جوانان برای پاسخگویی ، حذف قوانین دست و پاگیر برای دریافت تسهیلات، معرفی برندهای شهرستان در قالب جشنواره ، افزایش فعالیت های سازمانهای مردم نهاد ، فعالیت پایگاه اورژانس اجتماعی شهرستان به منظور استفاده از نیروهای بومی ، برگزاری تورهای گردشگری ، جشنواره برداشت لیمو و خرما ، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و برگزاری جشن های ملی و مذهبی در طول سال از مهمترین مطالبات و خواسته های جوانان قصرشیرین بود که در این نشست مطرح شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.