به گزارش ایرنا، بهمن سعیدی پور در نشستی خبری که در محل ساختمان دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره شامل 34 رشته می شود که در بخش های مختلف دانشجویان زن و مردم و اساتید در حال برگزاری است.
رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با بیان اینکه 2 مرحله نخست جشنواره قرآنی پیام نور برگزار شده اند، عنوان کرد: مرحله نخست این جشنواره با حضور 17 هزار نفر برگزار شد که منتخبان این دوره به مرحله استانی که شهریور ماه برگزار شد، راه پیدا کردند.
سعیدی پور ادامه داد: اکنون 250 نفر از نخبگان قرآنی کشور برای حضور در مرحله نهایی جشنواره به کرمانشاه آمده اند.
وی با بیان اینکه این جشنواره می تواند زمینه ای برای تربیت نسل های مومن و متدین در دانشگاه ها باشد، گفت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این جشنواره به دنبال ایجاد انگیزه ای برای اساتید، کارکنان و دانشجویان در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی است.
رییس دانشگاه پیام ‌نور کرمانشاه عنوان کرد: در حاشیه این جشنواره توانمندی های استان کرمانشاه را به شرکت کنندگان معرفی خواهیم کرد.
سعیدی پور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برنامه های دانشگاه پیام نور برای گسترش علوم قرآنی گفت: این دانشگاه برای اینکه بخش آموزش قرآنی را گسترش دهد با سازمان های دارالقران، تبلیغات اسلامی، اوقاف و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم نامه هایی را امضا کرده ایم.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.