به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن سلیمانی پنجشنبه شب در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه با حضور شریعتمداری وزیر صمت برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور ، باید همه ما برادرانه در کنار هم تلاش کنیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از دولت انتظار داریم‌ در زمینه معافیت های مالیاتی در استان‌ کرمانشاه اقدام های اساسی انجام دهد.
احمد صفری با اشاره به ظرفیت های صادراتی کرمانشاه عنوان کرد: اعمال سیاست های تشویقی برای صادرکنندگان می تواند سقف صادرات را در استان افزایش دهد.
وی با اشاره به معضل بیکاری در‌ کرمانشاه گفت: حل مشکل واحدهای راکد و نیمه تعطیل کرمانشاه یکی از نیازهای اساسی مردم این استان است.
این نماینده مجلس موضوع اصل 44 قانون اساسی را برای کرمانشاه دردسرساز دانست و گفت: باید از حراج‌ واحدهای صنعتی کرمانشاه و واگذاری آنها به بخش خصوصی جلوگیری کرد.
صفری با بیان اینکه بخش معدن کرمانشاه به تامین زیرساخت ها و خرید تجهیزات نوین نیاز دارد، گفت: استان کرمانشاه ظرفیت های عظیمی در بخش معدن به ویژه غیرطبیعی دارد.
نماینده مردم قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: واحدهای تجاری داخل شهر سرپل ذهاب آسیب دیده اند و باید برای کمک‌ به آنها چاره اندیشی کرد.
فرهاد تجری افزود: برای بهبود وضعیت اصناف وعده های بسیاری داده شده است که تاکنون هیچ اقدام عملی انجام‌ نشده است.
7445/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.