به گزارش ایرنا، هدایت حاتمی عصر روز چهارشنبه در بازدید از انبار آهن آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر سرپل ذهاب اظهار داشت: مردم آسیب دیده این منطقه با کمک تسهیلاتی که دولت در اختیار آن ها قرار داده است در حال بازسازی منازل خویش هستند.
وی اظهار داشت: در این شرایط شایسته نیست شاهد ایجاد برخی مشکلات توسط افراد متخلف در زمینه حمل آهن آلات مورد نیاز مردم زلزله زده در روند بازسازی باشیم.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: با هماهنگی هایی که در این زمینه به عمل آورده ایم در تلاش هستیم از تخلف افراد جلوگیری شود تا شاهد اجحافی در این زمینه به مردم زلزله زده نباشیم.
حاتمی افزود: اگر این افراد بخواهند به تخلف خود ادامه دهند از حضور آن ها در فرآیند حمل بار جلوگیری می کنیم و رانندگان جدیدی را جایگزین آن ها خواهیم کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دید.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.