به گزارش ایرنا، غفار صالحی روز سه شنبه در جریان بازدید فرماندار روانسر از اجرای این طرح افزود: این پروژه از ابتدای سال 95 آغاز شده و تاکنون 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی برای آن هزینه شده است.
وی تصریح کرد: برای تکمیل این مخزن به 6 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر ادامه داد: سال گذشته هفت میلیارد ریال برای تکمیل این مخزن و یک میلیارد ریال نیز برای اصلاح شبکه های آب شرب شهر شاهو هزینه شده ا ست.
فرماندار روانسر نیز شتاب بخشیدن در ساخت این طرح زیربنایی را خواستار و تاکید کرد: مردم شهر شاهو مشکل کم آبی دارند و سرعت بخشیدن به این طرح موجب خواهد شد تا حدودی دغدغه های مردم این شهر برطرف شود
حسین ویسمرادی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ساکنان شاهو رفع مشکل کم آبی است ، اضافه کرد: شبکه آب این شهر فرسوده است و بازسازی آن باید در اولویت باشد.
وی اظهار داشت: برای اصلاح شبکه و تکمیل مخزن آب شرب شهر شاهو در سالجاری هفت میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته ایم که با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی پروژه ها آغاز خواهد شد.
شهر شاهو 2 هزار و 200 مشترک دارد و آب شرب آن از 2 حلقه چاه و چند دهنه چشمه تامین می شود و 2 باب مخزن آن نیز 530 متر مکعب ظرفیت دارد.
شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر است و در سال 87 و از الحاق 2 روستای همجوار قشلاق و منصورآقایی ایجاد شد و از آنجاییکه زیر ساخت های شهری مناسب و استاندارد نداشت با مشکلاتی از جمله مشکل تامین آب مواجه است.
شاهو هم اکنون حدود چهار هزار نفر جمعیت دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.