حشمت الله رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالاها شامل 600 قوطی رب گوجه فرنگی و یک هزار و 200 بطری روغن خوراکی مایع است که توسط سودجویان احتکار شده بود.
وی از توقیف کالاهای احتکار شده و توزیع آن در چند روز آینده در سطح فروشگاه های سطح شهر خبرداد و اضافه کرد که پرونده متخلفان برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع قضایی ارسال شد.
وی اظهار داشت: این 2 انبار در پی گشت و بازرسی مشترک دستگاه های اجرایی و نهادهای نظارتی متشکل از فرمانداری ، صنعت ، معدن و تجارت ، بهداشت ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در سطح شهر کشف شده است.
معاون فرماندار قصرشیرین بیان کرد: همچنین در بازرسی صورت گرفته از فروشگاه های سطح شهر طی روز جاری ، برای 6 فروشگاه متخلف به علت درج نکردن قیمت ، رعایت نکردن بهداشت و گرانفروشی تشکیل پرونده شد.
رضایی ، ادامه داد: با هدف مبارزه با احتکار کالا و گرانفروشی ، روزانه با انجام گشت های ، از واحدهای صنفی قصرشیرین بازدید و با متخلفان و اخلاگران اقتصادی برابر قانون بشدت برخورد می شود.
این مقام مسئول گفت: مردم نگران اقلام اساسی و کالاهای پرمصرف نباشند و هم اکنون به میزان کافی و مورد نیاز مردم کالا در بازار و فروشگاه های سطح شهر موجود است و در این رابطه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
وی از برخورد قاطع با گرانفروشان ، محتکران و برهم زنندگان نظم بازار خبرداد و گفت که شهروندان می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.