به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در گیلانغرب افزود: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را در نبرد با دشمنان دین به خوبی پس داد و از این آزمون سربلند بیرون آمد.
وی اظهار داشت: اکنون دشمن با جنگ اقتصادی به میدان آمده است از این رو در این شرایط باید ضمن هوشیاری و مراقبت همه جانبه و حمایت از دولت این بار هم در مقابل توطئه دشمنان سربلند بیرون بیاییم.
فرماندار گیلانغرب نیز بر ضرورت پاسداشت ایام ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجینه و میراث عظیم پایمردی و شهادت طلبی فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از کیان نظام و کشور تاکید کرد.
کوروش محمودیان افزود: همه دستگاه های اداری شهرستان برای پاسداشت ایام ارزشمند هفته دفاع مقدس باید همکاری کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز از برگزاری رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی در این شهرستان طی فردا (دوشنبه 26 شهریور) خبر داد.
سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی افزود: این رزمایش با هدف حفظ آمادگی و ایجاد هم افزایی در تمام رده های بسیج و گردان های بیت المقدس برگزار می شود.
وی اظهار داشت: همزمان با برگزاری رزمایش خدمت رسانی در قالب گروه های جهادی ، بسیج مهندسان ، کشاورزی، صنعت ، پیشکسوتان و دانش آموزی به مناطق محروم نیز اجرا می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری ده ها برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس ، گرامیداشت روز مقاومت مردم گیلانغرب با حضور سخنران کشوری و همچنین تشییع و تدفین پیکر پاک یک شهید گمنام در این روز و در جوار یادمان عملیات مطلع الفجر به عنوان دومین یادمان مهم استان پس از یادمان مرصاد از برنامه های هفته دفاع مقدس در گیلانغرب است.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 250 جانباز و 141 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
همچنین پنج هزار و 800 شهید مهاجر نیز از سراسر میهن اسلامیمان در هشت سال جنگ تحمیلی در نقاط عملیاتی این شهرستان به دیدار حق شتافته اند.
3012/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.