به گزارش خبرنگار ایرنا در این آئین که معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و مسئولان شهرداری منطقه 6 حضور داشتند، این ایستگاه مطالعه که به نام استاد زنده یاد محمدرضا فتاحی متخلص به تندر نامگذاری شد، مورد بهره برداری قرار گرفت.
معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حمایت این اداره کل را از ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان اعلام کرد و گفت: آمادگی همکاری با ادارات و دستگاه هایی که در این راستا گام بر می دارند را داریم.
پریسا محمدی با قدردانی از شهرداری کرمانشاه که در این راستا پیشگام شده است، افزود: 500 جلد کتاب در موضوعات مختلف از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این ایستگاه مطالعه اهدا شد.
او آشتی مردم در همه گروه های سنی با کتاب را یکی از اهداف برپایی ایستگاه های مطالعه عنوان کرد و گفت: شهروندان می توانند در فضای آماده شده از این کتاب ها استفاده کنند.
محمدی از دیگر مناطق شهرداری کرمانشاه خواست نسبت به ایجاد ایستگاه مطالعه اقدام کنند و افزود: در صورت تامین مکان از سوی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادکی تامین کتب مورد نیاز را دارد.
او تاکید کرد که همه دستگاه های فرهنگی در راستای کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان اقدام کنند و یکی از این اقدام های دسترسی سهل و آسان به کتاب از طریق برپایی ایستگاه های مطالعه است.
شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیونی استان را در خود جا داده است.
شهرداری در قالب هشت منطقه به شهروندان کرمانشاهی خدمات ارائه می کند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.