به گزارش ایرنا، محمد رضا هنرور روز سه شنبه در حاشیه آغاز این رزمایش افزود: گروه های جهادی این شهرستان با شناسایی مناطق محروم و حاشیه شهر و در مدت 20 روز و با همکاری نهادهای مختلف به ارایه خدمات و کمک رسانی خواهند پرداخت.
وی یکی از دستاوردهای این رزمایش را شناسایی و بهسازی این مناطق عنوان و بیان کرد: این گروه ها که از بسیجیان محلات عجب شیر تشکیل شده است پنج خانه ویژه محرومان را در روستاهای شهرستان تا قبل از رسیدن فصل سرما به مرحله بهره برداری خواهند رساند.
هنرور عمده فعالیت های گروه های جهادی را در سه محور فرهنگی، عمرانی و خدمت رسانی(پیشگیری و آموزش) تبیین و اضافه کرد: در این راستا، مجری برنامه آفتاب گردان شبکه پویا به منظور ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان در مناطق محروم به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
وی همچنین از همکاری شبکه بهداشت و معالجه و ویزیت رایگان مردم این مناطق خبر داد و گفت: بسیجیان همچنین با همکاری شهرداری نسبت به ساماندهی معابر و پیادوه روها و ایجاد آبرو در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار اقدام خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: بسیج در تمامی صحنه ‌ها و هرجایی که نیاز بوده با اقتدار حضور یافته و این روند ادامه خواهد داشت.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 8 کیلومتری تبریز واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.