به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر محمد رضا غلامی روز سه شنبه در نشستی خبری ، تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود: تا سال گذشته از خوابگاه های خودگردان برای اسکان دانشجویان استفاده می کردیم اما امسال خوابگاه های دانشگاه ملکی شده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه تنها در قبال دانشجویان روزانه موظف و متعهد به تامین خوابگاه است، گفت: در راستای تامین رفاه دانشجویان، خوابگاه دانشجویان پردیس و بین الملل را نیز تامین می کنیم.
او به سه خوابگاه ملکی دانشجویی پسران با حدود 700نفر ظرفیت در شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: خوابگاه بوستان با 470نفر ظرفیت، خوابگاه شهید مفتح با بیش از 100 نفر و خوابگاه شهید الوانی نیز با بیش از 100نفر ظرفیت آماده پذیرش دانشجویان است.
او همچنین به سه خوابگاه ملکی و یک خوابگاه مشارکتی دختران نیز اشاره کرد و افزود: مجموع ظرفیت این چهار خوابگاه هم حدود یک هزار نفر است و برای اسکان دانشجویان دختر در این خوابگاه ها مشکلی نداریم.
او ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان را در مجموع در سال گذشته یک هزار و 400نفر ذکر کرد و گفت: امسال این ظرفیت به بیش از یک هزار و 700نفر افزایش یافته است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به نوسازی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: 20میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز خوابگاه ها هزینه کردیم.
دکتر غلامی به یک خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل نیز اشاره کرد و افزود: برای اسکان این دانشجویان 60سوئیت اختصاص یافته است.
او به پنج هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از این تعداد 100نفر در دانشکده پرستاری سنقر تحصیل می کنند و 100نفر نیز دانشجوی خارجی هستند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.