به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ورزش و موفقیت ورزشکاران هر کشور و استانی سهم بسزایی در توسعه و شکوفایی آن دیار دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز اهمیت ورزش تا آنجاست که هر استانی ورزشکاران حرفه ای تری داشته باشد بیشتر در کانون توجهات قرار دارد و همین موضوع نیز به آن ها در پیشرفت و توسعه کمک می کند.
بازوند با بیان اینکه سیاستش کمک به ورزش و تقویت ورزشکاران حرفه ای استان است، گفت: گاهی اوقات اثرگذاری یک رشته ورزشی از بسیاری طرح ها و برنامه های دیگر بیشتر است.
مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در ورزش هدر رفت منابع و هزینه نیست، یادآور شد: اگر این سرمایه گذاری درست انجام شود اثرات مثبت آن تا سال ها باقی می ماند.
وی همچنین ورزشکاران را الگوهایی شایسته برای مردم و بخصوص نسل جوان معرفی کرد و خطاب به آن ها گفت: حفظ روحیه و اخلاق و منش پهلوانی می تواند نام شما را در تاریخ ورزش ماندگار کند.
بازوند با بیان اینکه عمر روزهای قهرمانی کوتاه است، ورزشکاران را به منش های پهلوانی و تقویت سجایای اخلاقی دعوت و تصریح کرد: منش پهلوانی ماندگاری بسیار بالاتری از مقام های قهرمانی دارد و چنین افرادی برای همیشه در اذهان می مانند.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از اظهاراتش حضور 20 ورزشکار از استان در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا را نشانه پویایی ورزش این دیار عنوان کرد و گفت: این حضور فارغ از کسب هر نتیجه ای ارزشمند است و باید صمیمانه از تک تک این ملی پوشان قدردانی کرد.
وی ادامه داد: شما ورزشکاران کرمانشاهی با حضور خوب خود در مسابقات آسیایی بار دیگر صفحه ورزش استان را مملو از غرور و افتخار کردید.
بازوند در پایان برای یکایک ورزشکاران استان بخصوص ملی پوشان حاضر در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد درخشش آن ها باشد.
در این مراسم با اهدای لوح و جایزه از ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا تقدیر شد.
تجلیل از استاندار کرمانشاه به پاس حمایت همه جانبه از ورزش استان و ورزشکاران اعزامی به رقابت های 2018 جاکارتا از دیگر بخش های این مراسم بود.
از 20 ورزشکار اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا؛ حسین کیهانی در دو 3 هزار متر با مانع، محمدامین نصرتی، محمد قربانی، آزاده صیدی و فاطمه کرمی در کبدی مدال طلا، نازنین رحمانی 2 مدال نقره در قایقرانی، پگاه زنگنه در کاراته و ارشیا الماسی و محمدجواد عباسی در واترپلو مدال برنز کسب کردند.
در این رقابت ها؛ کاروان ورزشی ایران با کسب 20 مدال طلا، 20 نقره و 22 برنز رده ششم را به خود اختصاص داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.