به گزارش ایرنا، خیراله خزایی روز یکشنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت و روز کارمند در جمع مدیران و کارکنان ادارات و نهادها و ارگانهای این شهرستان در سرسرای فرمانداری، افزود: مردم، ولی نعمت مسئولان هستند و باید در هر جایگاهی از سوی مسئولان مورد احترام قرار گیرند.
وی با اشاره به تلاش دولت دوازدهم در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه، خاطرنشان کرد: مدیران باید از مشارکت‌ مردم در تصمیم ‌گیری ها بهره گیری نموده و آنان را در حل و فصل مسائل جامعه شریک کنند.
وی با اشاره به اینکه در نظام اداری بر پیشگیری ها تاکید شده ، گفت: نباید به گونه ای عمل شود که سازمان ها و ادارات در انجام کارهای ارباب رجوع، قائم به شخص باشند.
خزایی انتخاب کارمندان نمونه را نوعی ارزیابی سیستم اداری دانست و خاطرنشان کرد: این تلاش ، شفافیت در رفتارها و عملکرد مدیران و کارمندان است که می تواند معیار میزان موفقیت آنها باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش های زیادی برای جذب سرمایه گذار صورت گرفته و تلاش هایمان را ادامه خواهیم داد زیرا شهرستان کنگاور محلی مناسب برای سرمایه گذاری است و در این راستا و برای ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذار، باید امنیت، ثبات و آرامش در شهرستان فراهم شود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.