به گزارش ایرنا، سید قاسم جاسمی روز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم که با کم ترین امکانات، بزرگترین پیروزی را به دست آوردیم.
جاسمی ادامه داد: با آغاز جنگ تحمیلی، دشمن براساس پندار باطل خود درصدد بود که 2 روزه تهران را تصاحب کند ولی با خونسردی، درایت و تدبیر امام راحل مواجه شد.
این نماینده مجلس با تاکید براینکه اوج همدلی ما در دفاع مقدس نشان داده شد، افزود: هنگامی که دستور جهادی از سوی امام خمینی (ره) صادر شد همه در میدان نبرد حاضر شدند.
جاسمی بر ادامه این روند و حمایت از نظام و دولت در شرایط حساس کنونی نیز تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه اقتدار ایران به برکت وحدت و پیروی از فرهنگ عاشورایی است، بر حفظ وحدت دولت و ملت در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری مقتدرانه در برابر استکبار ایستاده و بارها عنوان کرده اند نه جنگ نظامی در کار است و نه به مذاکره خواهیم پرداخت.
جاسمی با تاکید براینکه همه امکانات در کشور وجود دارد از تدبیر و برنامه ریزی به عنوان راهکاری برای غلبه بر مشکلات اقتصادی یاد کرد.
وی با اشاره به اینکه طول و عرض جغرافیایی کشور متشکل از نیروهای ارزشی است، افزود: با این وجود از لحاظ اقتصادی در جایگاه 18 دنیا قرار داریم و سرشار از منابع و ثروت های طبیعی و خدادادی هستیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به تعطیلی 2 هفته ای جلسات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در ایام محرم اشاره کرد و افزود: این اقدام با هدف شرکت نمایندگان در مجالس و ارتباط مستقیم با مردم صورت گرفته است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.