محمدحسین محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این مسابقه نزدیک و تماشایی که در کرمانشاه برگزار شد، تیم رعد پدافند با پیروزی در 6 وزن و کسب 21 امتیاز مثبت در مقابل 19 امتیاز مثبت تیم بابل برنده این رقابت شد.
وی افزود: در مسابقه وزن 57 کیلوگرم رضا اسدی از کرمانشاه در مسابقه ای دیدنی با حساب 7 بر 3 فرهاد جلالی از تیم بابل را شکست داد اما در وزن 61 کیلوگرم این بهنام احسان پور از تیم مهمان بود که توانست 10 بر 4 محمد نامجومطلق از کرمانشاه را شکست دهد.
محبی با بیان اینکه در وزن 65 کیلوگرم نیز بهزاد بهروزی راد از کرمانشاه 2 بر یک پیمان بیابانی از تیم بابل را شکست داد، افزود: در وزن 70 کیلوگرم نیز حسین مصطفوی نماینده کرمانشاه 6 بر 4 سعید داداش پور را مغلوب کرد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه به رقابت وزن 79 کیلوگرم نیز اشاره و اظهار داشت: بهمن تیموری از کرمانشاه 6 بر یک حریف بابلی را شکست داد و در وزن 86 کیلوگرم نیز حامد منافیان توانست 9 بر 4 از سد سجاد حبیبی کشتی گیر تیم بیمه رازی عبور کند.
وی گفت: پس از 4 پیروزی پیاپی برای کشتی گیران کرمانشاهی، حسین شهبازی نوار پیروزی های کشتی گیران کرمانشاهی را در وزن 92 کیلوگرم پاره کرد و توانست 2 بر یک وحید شاه محمدی از تیم رعد پدافند را شکست دهد.
محبی ادامه داد: در وزن 97 کیلوگرم نیز علیرضا گودرزی از تیم بیمه رازی در حالی که با ارشک محبی از کرمانشاه 6 بر 6 مساوی شده بود در نهایت با رای داوران برنده اعلام شد تا برای تعیین تیم پیروز این مسابقه کار به رقابت وزن 125 کیلوگرم بکشد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: در مسابقه سنگین وزن، وحید یوسفوند از رعد پدافند توانست در رقابتی دیدنی و جذاب 7 بر 4 عبدالله قمی از بیمه رازی بابل را شکست دهد تا در نهایت این تیم کرمانشاه باشد که به عنوان تیم پیروز معرفی می شود.
وی خاطرنشان کرد: هدایت تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه بر عهده جعفر دلیری از قهرمانان سابق کشتی آسیا و نظامیان جهان قرار دارد.
محبی ادامه داد: تیم راه و شهرسازی گلستان دیگر تیم حاضر در گروه اول است که هفته گذشته مقابل همین تیم بیمه رازی با حساب 20 بر 19 شکست خورده بود.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.