به گزارش ایرنا، علیرضا کریمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: کشتی ایران در این دوره از رقابت ها به طور یقین بالاتر از دیگر تیم های آسیایی است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی با اشاره به آمادگی و انگیزه برای کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها اظهار داشت: قزاقستان و ازبکستان تیم های خوبی هستند و رقبای اصلی ما در بازی های آسیایی محسوب می شوند.
کریمی بیان داشت: انتظار ما توجه بیشتر مسئولان به ملی پوشان است، ورزشکاران حرفه ای مشکلات زیادی دارند و تمام وقت خود را برای ورزش حرفه ای می گذارند.
وی ادامه داد: اگرمسئولان درصدد رفع مشکلات ورزشکاران برآیند ما با تمرکز بیشتری برای کشورمان افتخارآفرینی خواهیم کرد.
علیرضا کریمی متولد 1373 و ساکن شهرستان فردیس استان البرز است که افتخارات فراوانی برای این شهرستان ، استان و کشور به ارمغان آورده است.
وی دارای سه مدال آسیایی کشتی جوانان و نوجوانان، یک مدال نقره جهانی، یک مدال نقره و یک مدال برنز بین المللی، سه مدال کشوری نونهالان و نوجوانان، مقام سوم در مسابقات جام تختی و مدال های زیادی در کشتی نونهالان و نوجوانان استانی است.
علیرضا کریمی کشتی گیر فردیسی در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کند.
در جریان رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در لهستان برگزار شد، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس دوباره شد لیکن وجود رقیبی از رژیم صهیونیستی سبب شد تا وی از مصاف با این رقیب خودداری کند.
رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مرداد الی 11 شهریور 97 برگزار می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.