جهانبخش رشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این اردو که در سالن کشتی زنده یاد نقدی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی تکاب برپا شد، 20 کشتی گیر نوجوان از شهرهای مختلف استان شرکت کردند.
وی هدف از برگزاری این اردو را آمادگی هرچه بیشتر کشتی گیران برای حضور در مسابقات کشوری عنوان کرد و ادامه داد: این کشتی گیران پس از 3 روز تمرین و آماده سازی در 10 وزن مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: بر اساس نتایج رقابت های درون اردویی، پنج کشتی گیر نوجوان از ماکو، 2 کشتی گیر از تکاب، 2 نفر از ارومیه، یک کشتی گیر از مهاباد و یک نفر از محمدیار نقده در تیم کشتی آزاد نوجوانان آذربایجان غربی حضور دارند که به همراه یک سرمربی از ماکو و یک مربی از تکاب به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور در روزهای 28 تا 30 آذرماه جاری در شهرستان 'بیجار' کردستان برگزار می شود. شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093/3072
**خبرنگار: امیر خالق نژاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.