به گزارش ایرنا، وزن کشی چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی باشگاههای جهان ساعت 7 صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد که الیاس ماگامادوف فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم مسکو در حالی که با 400 گرم اضافه وزن روبرو شد یکی از مربیان این تیم با گذاشتن پای خود در کنار باسکول و تغییر موقعیت آن به طوری که داوران متوجه نشوند، قصد داشت این مشکل شاگرد خود را برطرف کند.
در ادامه این کار مربیان بیمه رازی اصفهان متوجه این حرکت مربی روسی می شوند و موارد را به داوران اطلاع می دهند که در نهایت ماگامادوف که عنوان دومی کشور روسیه را در کارنامه دارد از رقابت ها کنار گذاشته شد.
کشتی فرنگی باشگاههای جهان با چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان آغاز شده است و فردا شب با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.
سالن 25 آبان که در مجموعه ورزشی نقش جهان واقع شده تقریبا در خارج شهر اصفهان قرار دارد و به همین دلیل برای دیدارهای امروز استقبال خوبی از سوی هواداران و تماشاگران اصفهانی از این رقابت ها نشده است و البته برخی از علاقمندان خوزستانی برای تشویق تیم سینا صنعت ایذه با تشویق های بی امان خود گرمابخش رقابت ها شده اند
مسئولان برگزار کننده مسابقات با همکاری ماموران نیروی انتظامی، نظم و انضباط خوبی را حاکم کرده اند و البته سالن مجهز 25 آبان اصفهان با امکانات خوب خود، سبب شده رقابت ها از نظر سخت افزاری در سطح استانداردهای بین المللی باشد.
سه تشک کشتی به شکل زیبایی در سالن 25 آبان تعبیه شده و رقابت ها براساس استانداردهای اتحادیه جهانی کشتی در حال برگزاری است.
8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری - رضا رمضانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.