دلیر عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تنها جایگاه عرضه گاز CNG سروآباد از 10 روز پیش به علت خرابی یکی از قطعات اصلی تعطیل شده بود.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده تعمیرکار معتبر و مورد تایید وزارت نفت برای تعمیر قطعات خراب شده این جایگاه روز پنجشنبه به سروآباد آمد و بعد از 2 روز قطعات جدید جایگزین قطعات خراب شد تا فعالیت جایگاه از امروز از سر گرفته شود.
سرپرست شهرداری سروآباد اضافه کرد: شهروندان و سایر خودروهای عبوری می توانند برای سوختگیری به این جایگاه مراجعه کنند و هیچ مشکل نیز در این زمینه وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، تنها جایگاه عرضه گاز CNG شهرستان سرواباد که متعلق به شهرداری است از 10 روز پیش به علت خراب شدن یک قطعه اصلی آن تعطیل شده بود.
این جایگاه در سال 87 تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت و دارای چهار نازل سوخت است که ظرفیت روزانه آن سه هزار مترمکعب و فروش آن در روز بیش از 2500 مترمکعب گاز CNG است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.