به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شهرداری سروآباد گفت: این جایگاه که متعلق به شهرداری سروآباد است ولی بهره برداری از آن به پیمانکار واگذار شده بدلیل خرابی قطعات از یک هفته پیش تعطیل است.
دلیر عبدی اظهار داشت: با پیگیری های انجام گرفته مشخص شد یکی از قطعات مهم این جایگاه خراب شده که قطعه جدید نیز خریداری و جایگزین شده است.
وی افزود: قطعه جدید جایگزین شده در کمتر از 24 ساعت مجدد خراب شده و با توجه به اینکه هزینه خرید آن 160 میلیون ریال است، خرید قطعه دیگری مستلزم صرف هزینه است.
عبدی اضافه کرد: قرار است یک تعمیرکار معتبر و مورد تایید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تهران برای تعمیر و تعویض قطعه مورد نظر به سروآباد سفر کند تا هر چه زودتر این جایگاه برای خدمات دهی به خودروها آماده شود.
به گزارش ایرنا، جایگاه عرضه گاز (CNG) سروآباد در سال 87 تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت، این جایگاه دارای چهار نازل سوخت است و ظرفیت روزانه آن سه هزار مترمکعب و فروش آن در روز بیش از 2500 گاز CNG است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.