فریدون یاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسال در مجموع 178 میلیون مترمکعب سوخت CNG در این استان مصرف شد که نسبت به سال قبل تر آن، 2 درصد رشد داشت.
وی از مصرف ماهیانه بیش از 15 میلیون متر مکعب CNG در این استان خبر داد و افزود: در چهار ماه اول امسال روزانه 495 هزار مترمکعب گاز CNG مصرف شده است.
یاسمی تاکید کرد: با برنامه ریزی و تلاش کارشناسان منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهینه سازی مصرف سوخت، افزایش تعداد جایگاه های CNG در اولویت برنامه های شرکت نفت قرار دارد.
وی با اشاره به فعال بودن تمام نازل های جایگاه های CNG و کاهش میزان زمان انتظار خودروها در صف دریافت سوخت، یادآور شد: منطقه نفتی کردستان نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی در جایگاه های عرضه برای تشویق مردم به استفاده از سوخت CNG، رعایت مقررات ایمنی در جایگاه ها و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها درباره فواید مصرف این سوخت اقدام کرده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی بودن منطقه و کمبود زمین، تلاش و برنامه ریزی شرکت نفت بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه های فعال و موجود است.
52 باب جایگاه CNG در استان کردستان با 326 نازل فعال سوختگیری به خودروها خدمات ارائه می دهد.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.