به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم زارعی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سنندج حضور یافت، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها باید بهترین و حرفه ای ترین نیروها را در اختیار داشته و رسالت خود را به بهترین روش انجام دهند.
وی موفقیت مسئولان را در گرو انتقاد پذیری آنان دانست و افزود: اگر می خواهیم در کار و مسئولیت خود موفق باشیم باید مورد نقد قرار گیریم چرا که هیچ فردی خالی از اشکال و ایراد نیست.
فرماندار سنندج با بیان اینکه دغدغه رسانه ها نباید فقط در حوزه اشتغالزایی باشد، یادآور شد: شرایط فعلی کشور نیازمند همدلی و همراهمی مردم و مسئولان برای رفع عبور از وضعیت موجود است.
زارعی تاکید کرد: رسانه ها و شبکه های بیگانه دائم علیه کشورمان تبلیغات انجام می دهند و این بیانگر آن است که اتحاد و هم افزایی شرط خروج از وضعیت نابسامان اقتصادی کنونی است.
وی بر خدمت رسانی درست به مردم تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا جنگ اقتصادی آغاز شده توسط دشمن را با همراهی مردم و با استفاده از ظرفیت های موجود پیشت سر بگذاریم.
به گزارش ایرنا، 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان در سال 1377 از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.