به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه به همراه تعدادی از مسئولان در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر گناوه به مناسبت روز خبرنگار افزود: یکی از موفقیت های دولت و نظام در کشور خبرگزاری ها به شمار می آیند که ایرنا در این راستا پیشتاز و گام های موثری برداشته است.
وی اظهارداشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی بهترین ظرفیت را برای انعکاس خدمات مسئولان با هدف امیدوار کردن مردم ایجاد کرده و در چندسال اخیر با ارایه خدمات بموقع و شفاف به جامعه موفق عمل کرده است.
فرماندارگناوه گفت: در شرایطی که دشمن با تهاجم گسترده رسانه ای تلاش می کند مردم را ناامید و دلسرد از نظام و انقلاب کند رسانه های کشور در برابر این ترفند باید بخوبی نقش آفرینی کنند.
وی از عملکرد ایرنا دفتر گناوه ابراز رضایت کرد و افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه تنها دفتر در سطح استان بوشهر و از رسانه های فعال دراین شهرستان است که توانسته با تعامل و همکاری با مدیران دستگاه ها نقش بسزایی در پیشبرد، رونق و توسعه منطقه ایفا کند.
پاک نژاد خواستار حمایت بیشتر از خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه شد.
شهردار گناوه گفت: ایرنا مصداق صداقت بوده که توانسته با ارایه اخبار و گزارش های بموقع و بدور از موضع گیری های خاص در جامعه کنونی که به تسخیر فضای مجازی در آمده قوی عمل کند.
ماشاالله احمدی افزود: ایرنا گناوه از رسانه های فعال شهرستان است که با ایجاد ارتباط و تعامل خوب، توانسته فعالیت ها و برنامه های این مجموعه را بخوبی و بموقع به مردم منعکس کند.
مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفترگناوه نیز با یادوخاطره شهدای رسانه ازجمله شهید محمودصارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان که در سال ۱۳۷۷ به دست گروه طالبان به همراه تعدادی از دیپلمات های کشور در مزارشریف به درجه رفیع شهادت نایل شد، گفت: مسئولان باید با خبرنگاران که صدای رسای مردم و پل ارتباطی آنان با مسئولان هستند ضمن ارتباط قوی با اهل قلم روابط عمومی ها را فعال و پویا کنند.
نعمت الله بهروزی با اشاره به تاریخچه ای از تاسیس و اهداف سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیش از 80 سال از کارآمدی و پویایی به عنوان خبرگزاری رسمی دولت و نظام ریشه دار ترین رسانه حرفه ای در کشور به شمار می آید.
وی اظهارداشت: ایرنا گناوه در ۱۹ آذر ۱۳۷۰ راه اندازی که از آن زمان تاکنون توانسته در آگاه سازی مردم از دستاوردهای انقلاب، خدمات نظام و دولت بویژه در دوره دولت تدبیر و امید، توسعه و پیشرفت منطقه و انعکاس مشکلات مردم به مسئولان پیشگام باشد.
وی گفت: وجود رسانه ها دراین منطقه ازجمله ایرنا فرصت و ظرفیتی بزرگ برای توسعه منطقه و صدای رسایی برای انعکاس نیازها و مطالبات مردمی به مسئولان است.
بهروزی افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم خدمات گسترده ای در سطح کشور به مردم ارایه شده که در اطلاع رسانی ضعیف عمل تا دولت مظلوم واقع شود که از مسئولان انتظار داریم گام های موثری در ارایه این خدمات بردارند.
17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار ایرنا است که به دنبال اشغال مزار شریف از سوی طالبان در سال 77 به همراه هشت تن از دیپلمات های سرکنسولگری ایران به درجه رفیع شهادت نایل شد.
به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، 17 مرداد ماه را در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نام گذاری کرده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.