حامد جولایی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت: از جمله این پروژه ها، زمین چمن ورزشگاه استقلال، سالن های سقف کوتاه روستاهای سراب قامیش، باباریز، آرندان، دزج و مالوجه است.
وی با بیان اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید 140 پروژه ورزشی نیمه تمام در کردستان وجود داشت، افزود: تاکنون 110 مورد از این پروژه ها افتتاح شده و تلاش می کنیم تمام طرح های نیمه تمام باقی مانده تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد.
جولایی از افتتاح سالن سرپوشیده 6 هزار نفری سنندج (22 گولان) تا پایان امسال خبر داد و یادآور شد: برای تکمیل این پروژه 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که 100 میلیارد ریال آن از منابع استانی و 100 میلیارد ریال دیگر از وزارت ورزش و جوانان تامین می شود ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان نیز 20 میلیارد ریال برای تجهیز این سالن در نظر گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 10 درصدی خوابگاه 400 نفری سنندج تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه حدود 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امسال تا 30 میلیارد ریال به آن اختصاص پیدا می کند.
در حال حاضر بیش از 62 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته ها و رده های مختلف سنی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند و 40 هزار نفر نیز ورزشکار غیر سازمان یافته داریم.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.