به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در مراسم ترحیم شهدای حمله تروریستی به یک پایگاه نظامی در نزدیکی روستای دری در شهرستان مریوان، اظهار داشت: خداوند انسان های مجاهدی دارد که در مقابل این انسان های رذل می ایستند و اگر این مردان خدا نبودند مساجد هم امروز نمی توانستند در تبلیغ امور دینی و مذهبی فعال باشند.
وی با بیان اینکه روحانیون پاک اهل سنت زیادی را همین گروهک های ضد انقلاب و معاند به شهادت رساندند، افزود: ارزش این شهدا تنها به دلیل تامین امنیت نیست بلکه از نام خداوند و اسلام ناب پاسداری کردند.
نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: اگر این مجاهدین راه خدا در سوریه، عراق و دیگر نقاط کشورهای اسلامی نبودند، دشمنان خدا زمین را فاسد و دین را از زمین بر می داشتند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دنیا را تغییر داد، یادآور شد: هیچ ملتی نتوانسته به اندازه ایرانیان در برابر مخالفان و ظالمان مقاومت کند و این رشادت ها نتیجه کمک خداوند متعال به این ملت است.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به نشانه های یاری خدا به انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان امروز در موضع ضعف قرار گرفته اند در حالیکه می خواستند منطقه را تصاحب کنند الان می گویند ایران به مرزهای ما رسیده است.
وی با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و هیچ مرگی بالاتر از شهادت نیست، گفت: خدا هر کس را بخواهد در جایگاه ویژه ای نزد خود قرار دهد او را مفتخر به رسیدن به مقام شهادت می کند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بالاترین مقام و فضیلت و برتری که انسان می تواند در دنیا کسب کند و داشته باشد، مقام شهادت است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت و شهادت طلبی موجب گسترش اسلام شد، یادآور شد: شیعه و سنی در کنار هم در استان کردستان جنگیدند تا این خطه از گزند و آسیب دشمن دور بماند.
نماینده دیگر مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این مراسم با تسلیت شهادت 11 مدافع مرزهای استان در حمله تروریست ها گفت: این افراد بدست جانیان و کسانی جانشان را تقدیم انقلاب کردند که عمل آنها را هیچ وجدان بیدار و آگاه بشری تایید نمی کند.
ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه در کردستان هنوز هم برای آسایش و امنیت این خطه شهید تقدیم انقلاب می شود، اظهار داشت: باید بر دستان مادران این شهدا بوسه زد که صبوری کردند، مرعوب نشدند و چنین فرزندانی تربیت کردند.
وی با تاکید بر این نکته که مردم کردستان با حضور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا، جنایت تروریست ها را محکوم کردند، افزود: شهدا پیام خود را رساندند، با خدا معامله کردند و به جایگاه والای نزد پروردگار متعال رسیدند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.