معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه به مساحت ۳۵هکتار تا پایان آبان‌ماه امسال تکمیل و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بانه‌ای می‌شود.

به گزارش ایلنا، صادق نجفی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بانه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در زمینه تولید و اشتغال پایدار در منطقه و همچنین معافیت گمرکی مواد اولیه وارداتی و تخفیف های قانونی در زمینه صادرات تولیدات مناطق ویژه اقتصادی، افزود: ایجاد زیرساخت ها و احداث بخش های مختلف این پروژه مهم نیز به طور همزمان اجرا خواهد شد.

 گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی بانه به مساحت ۸۵ هکتار در زمینی به مساحت ۱۰۲ هکتار و در اراضی ملی روستای ولی آباد در مسیر جاده بانه-سیرانبند احداث می شود و از جمله مهم ترین زیرساخت های آن تاکنون اتمام خط انتقال برق و آغاز محوطه سازی آن بوده و در آینده نزدیک گازرسانی به این طرح نیز آغاز خواهد شد.

اجرای کامل خط انتقال برق، احداث منبع ذخیره آب ۱ هزار متر مکعبی، آغاز عملیات حصارکشی (دیوار) محوطه به طول بیش از ۸ هزار متر و حجم قابل توجه عملیات خاکبرداری و خاکریزی، از جمله اقداماتی است که سیمای این منطقه ویژه را دگرگون کرده و به روند اجرای عملیات آن شتاب بیشتری داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.