معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: باید همه مسئولان و مدیران با حمایت همه جانبه و جهادی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را در تقویت سرمایه‌گذاری خود کمک کنند.
یوسف خدادادی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ شیرآلات قهرمان در محروم‌ترین منطقه استان و پروژه‌هایی نظیر آن، اظهار کرد: با همت سرمایه‌گذار و پشتیبانی‌های همه‌جانبه تلاش جدی بر این است تا چرخ‌های اقتصادی و تولیدی استان به حرکت درآمده و بستر تحقق شعار سال به شایستگی فراهم آید.
وی با بیان اینکه با افتتاح این کارخانه فرصت و زمینه اشتغال 3 هزار نفر در منطقه گرمی فراهم آمده است، خاطرنشان کرد: در مسیر حمایت از سرمایه‌گذاران مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که ما از ظرفیت کمیته حمایت قضایی استفاده کرده تا این موانع قضایی، انتظامی، بانکی، مالیات، تعریض و بهسازی زیرساخت‌ها به ویژه تامین آب، برق، گاز و ... فراهم آید.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل به مشکلات متعدد سرمایه‌گذاران در بخش‌های بیمه‌ای و مالیاتی اشاره کرد و افزود: تمام تلاش کمیته حمایت قضایی بر این است تا با تقویت و انگیزه‌بخشی به سرمایه‌گذاران بتواند به توانمندسازی کارها و اقدامات در این زمینه کمکی جدی شود.
خدادادی با بیان اینکه دادگستری استان اردبیل به صورت جدی و واقع‌بینانه از سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی حمایتی عملی انجام می‌دهد، تصریح کرد: ما توسعه استان اردبیل را منوط به تقویت و رونق کسب و کار می‌دانیم و اهتمام جدی داریم تا از سرمایه‌گذارانی نظیر سرمایه‌گذار پروژه شیرآلات قهرمان حمایتی راستین داشته باشیم.
وی ادامه داد: انتظار این است که در دو ماه پایانی سال با یک حرکت جدی‌تر و تلاشی مضاعف همه سعی کنند تا انتظارات مقام معظم رهبری را بر محور تقویت اقتصاد مقاومتی و توجه جدی به اشتغال و رونق تولید به خوبی شکل گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.