به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن بیگلری شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: گام های موثری در خصوص معیشت مردم برداریم چون برخی زندگی سختی دارند و لازم است با اتکا به اقتصادی مقاومتی زمینه را برای شکوفایی اقتصاد استان و رفع محرومیت تلاش کنیم.
وی افزود: مدیران باید عملکرد خود را مرور کنند و براساس آن به خودشان نمره دهند و اگر موفق نیستند مسئولیت را به کسانی واگذار کنند که می توانند باعث تحول در وضعیت موجود در حوزه ها مختلف شوند.
بیگلری یادآور شد: هنوز واژه محرومیت از کردستان برداشته نشده و مسئولان باید قبول کنند در این چند سال نمره خوبی از مردم نگرفته اند بویژه اینکه در بحث اشتغال و تسهیلات بانکی ویژه اشتغالزایی عملکرد خوبی نداشته اند.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بانک ها و مسئولان اجرایی دستگاه های مرتبط استان اجازه دهند پول و تسهیلات در کردستان بیشتر جذب شود تا محرومیت از چهره این استان برداشته شود.
وی گفت: بخشی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 88 هنوز اجرایی نشده و دستگاه های مربوطه نتوانسته اند اعتبارات ویژه برای اجرای این طرح ها را جذب کنند که این قابل تحمل نیست.
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اداراتی که به شهرداری ها بدهکار هستند بدهی های خود را بدهند تا این دستگاه بتواند خدمات لازم را به مردم ارائه دهند تا ولی نعمتان ما بدانند جمهوری اسلامی برای آنها چه کارهایی انجام داده است.
بیگلری از رسانه ها هم خواست با درست نویسی نه درشت نویسی و انعکاس صحیح عملکرد دستگاه های اجرایی و دیگر بخش های نظام اسلامی مردم را با خدماتی که ارائه می شود، آشنا کنند.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.