به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ حمزه فلاح روز یکشنبه در آیین تجلیل از ایثارگران و کارکنان نمونه دستگاه قضایی در کردستان اظهار داشت: اگر کرامت می خواهیم باید به ادبیات دفاع مقدس برگردیم و به ترویج فرهنگ شهادت بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت در حصار زمان متوقف نمی شود، افزود: اگر می خواهیم در عرصه های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موفق باشیم وجود این فرهنگ ضروری است.
سردار فلاح با اشاره به اینکه اقشار و تاثیر گذار مردم بویژه روحانیون، معلمان و مسئولان وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنند، یادآور شد: آنگونه که اسم شهدا را بر خیابان ها می گذاریم رسم شهدا را نیز در کار، مدیریت و زندگی خود پیاده کنیم.
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: فعالان رسانه ای و هنرمندان جامعه با توجه به نقشی که در امر اطلاع رسانی دارند می توانند مسئول ترویج این فرهنگ در جامعه باشند.
وی گفت: امروز این خطر وجود دارد که دشمن از طریق فضای مجازی و ماهواره فرهنگ ایثار و شهادت را تهدید می کند تا ما را از این فرهنگ ناب دور کند.
مدیرکل بازرسی کردستان نیز در این آیین گفت: امروز با جنگ اقتصادی از سوی دشمن مواجه هستیم و این نسخه جدید که برای ما پیچیده شده همچون دیگر نسخه های دشمن تاریخ مصرف دارد و پایبند بودن به اصول و تحمل سختی ها اهمیت دارد.
محمودرضا مهرورز افزود: ذات دشمنان مخالفت و دشمنی با جمهوری اسلامی است و بعد از فشارهای اقتصادی ممکن است نسخه جدیدی بپیچند.
وی اظهار داشت: مهم آن است که راهی را که شناخته ایم با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم در این شرایط است که به هدف می رسیم.
از یکم تا هفتم تیر ماه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
همزمان با سومین روز هفته قوه قضاییه تعدادی از ایثارگران و کارکنان نمونه دستگاه قضایی در استان کردستان تجلیل شدند.
6108/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.