استاندار کردستان با بیان اینکه زیرساخت‌ها در تمامی بخش‌ها به نحو شایسته لحاظ نشده است، گفت: بایستی با تامین اعتبار روند توسعه را در استان تسریع بخشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه سه‌شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در سنندج برگزار شد، افزود: با حمایت‌های معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور قریب به ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف استان از جمله فرهنگی، ورزشی، سلامت و امنیت طی امسال و سال آینده  کمک می شود.

وی اظهار داشت: در آینده ای نزدیک مردم شاهد به ثمر رسیدن و افتتاح پروژه های طولانی مدت در استان خواهند بود.

مرادنیا با اشاره به اینکه با همه استعداد های درخشان و جوانان مستعد در استان برخی برای امرار معاش به کولبری روی آورده اند، افزود: کولبری نماد تلاش و مشقت افرادی است که به واسطه نابرابری و بی‌تفاوتی‌هایی که نسبت به توسعه استان وجود دارد، بروز و ظهور یافته است.

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان در تمام بخش ها غنی و فعلیت دارد، گفت: اما نبود زیر ساخت های مناسب در اکثر حوزه ها مانع از شکوفایی ظرفیت ها شده است.

مرادنیا خواستار عنایت ویژه مدیران کشوری به مقوله آب در کشاورزی و احداث راه‌های استاندارد و نیز تکمیل راه آهن شد، که در صورت تغییر رویه نسبت به این موارد شاهد بروز رویدادهای مهم اقتصادی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.