رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: سال آینده برای راه‌آهن اردبیل – میانه 105 میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است. 
داود شایقی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در یک و نیم ماه اخیر با تاکید و پیگیری استاندار اردبیل جلسات متعددی را قبل از تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس با حضور در سازمان برنامه و بودجه برگزار کرده‌ایم تا حق و حقوق استان از ردیف‌های ملی احیاء شود.   وی خاطرنشان کرد: در این بین برای راه‌آهن اردبیل – میانه وقت ویژه‌ای را با همراهی استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس و مدیران گذاشته‌ایم تا این پروژه به عنوان یک پروژه اولویت‌دار در سال آینده مورد توجه دولت قرار گیرد.   رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: به رغم آنکه سایر پروژه‌‌های ریلی کشور که حدود 18 پروژه را شامل می‌شود با کاهش 50 تا 60 درصدی اعتبار در سال آینده روبرو هستند، بیان کرد: با وجود این شرایط تنها پروژه‌ای که با افزایش اعتبار روبروست راه‌آهن اردبیل – میانه است که با رشد 22 درصدی اعتبار در سال آینده قرار است 105 میلیارد تومان اعتبار داشته باشد. 
شایقی در مورد راه‌های مواصلاتی استان نیز گفت: در سال‌های گذشته تنها راه اردبیل – مشگین‌شهر – اهر در ردیف بودجه سالانه اعتبار ملی داشت که امسال تکمیل محور پارس‌آباد – مشگین‌شهر، پارس‌آباد – بیله‌سوار، بیله‌سوار – گرمی و گرمی – سه راهی صحرا در جدول 20 لایحه بودجه سال 97 درج شده است. 
وی تصریح کرد: راه اردبیل – سرچم و نمین – آستار نیز به پیوست یک ردیف بودجه سال آینده وارد شده‌اند تا با تامین اعتبار ملی زمینه اجرا و تکمیل این پروژه‌ها فراهم آمده و مشکلات حوزه راه ارتباطی و مواصلاتی استان اردبیل برطرف شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.