نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت و آبرسانی به روستا‌های بخش زیویه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز و تاکنون ۶۲ میلیون ریال اعتبار برای آن جذب شده است.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری در دیدار با مردم روستا‌های آیاغچی، کوپه قران، کوچه طلا، کروز، قاشق، دارتو و خوش قشلاق با بیان اینکه بهسازی مسیر‌های روستایی از دغدغه‌های اصلی مسئولان است، افزود: 40 کیلومتر راه روستایی در بخش زیویه برای آسفالت به مناقصه گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: تامین آب روستا‌های این منطقه با ساخت مجتمع آبرسانی "کوچه طلا" در دست اقدام است و دو سال دیگر به اتمام می‌رسد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت و آب رسانی به روستا‌های بخش زیویه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز و تاکنون ۶۲ میلیون ریال اعتبار برای آن جذب شده است.

محسن بیگلری خواستار مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمران روستایی شد و ادامه داد: همکاری مردم در اجرای طرح‌های روستایی مهم است.

بهره مندی از تسهیلات کم بهره، احداث پارک کودک، تقویت آنتن دهی تلفن همراه، تکخوانی کنتور برق و اجرای شبکه فاضلاب از درخواست‌های روستاییان در این دیدار بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.