به گزارش ایرنا، فرماندارشهرستان فردیس در جریان این بازدید گفت: دولت موظف است که از بخش خصوصی حمایت کند و فرمانداری فردیس در حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
ابوالفضل اینانلو در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم جذب سرمایه گذار، افزود: استاندار البرز توجه و نگاه ویژه ای به بخش خصوصی دارد.
اینانلو با اشاره به برگزاری نشست های کارگروه رفع موانع تولید به ریاست استاندار البرز، گفت: این مهم نشان از توجه ویژه دولت به تولید و اشتغال دارد.
وی با بیان اینکه استاندار البرز برداشته شدن موانع فعالیت کارگاه ها و صنایع است، خاطرنشان کرد: با دستگاه های خدماتی و قضایی مذاکراتی درباره اینکه کارخانه داران و موضوعاتی نظیر بدهکاری به بانک ها و کارگران صورت گرفته و هدف این است که کارخانه ای تعطیل نشود‌.
فرماندار فردیس با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان بدون هماهنگی با فرمانداری و شهرداری حق قطع انشعابات آب، برق و گار تولیدکنندگان را ندارند، تاکید کرد: دولت سعی در هموار کردن راه برای تولیدکنندگان دارد‌.
وی با اشاره به تعدیل نیرو در شهرک صنعت داشلیجه، گفت: بخشی از مشکلات این شهرک مربوط به انتزاع شهرستان فردیس از کرج است که درصدد هستیم مصوبه وزیران که در آن حریم های شهرستان فردیس مشخص شده را اجرایی کنیم تا این مشکلات حل و فصل شود.
اینانلو با اشاره به ظرفیت شهرک صنعتی داشلیجه در جذب نیرو و سرمایه گذار، تصریح کرد: موضوعات و مشکلات این شهرک را با استاندار و معاونین وی درمیان می‌گذاریم.
وی با اشاره به اینکه مجموعه اداری شهرستان همراه بخش صنعت است، گفت: با توجه به اینکه بخشی از شهرک داشلیجه مربوط به محمدشهر است، از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه کمک خواهیم گرفت.
وی با اشاره به عدم وجود امنیت کافی در شهرک صنعتی داشلیجه، بیان کرد: پس از تعیین تکلیف تقسیمات شهری این منطقه، پیگیری های لازم را برای ایجاد ایستگاه نیروی انتظامی در داشلیجه انجام می دهیم چراکه امنیت یکی از مسائل مهم است.
اینانلو همچنین به مشکل آب شرب شهرک صنعتی داشلیجه اشاره کرد و گفت: مشکلات مربوط به آب آشامیدنی این منطقه به ارگان های مربوطه ارجاع می شود تا هرچه سریعتر نسبت به حل و فصل آن اقدام شود.
شهرک صنعتی داشلیجه زیبادشت واقع در مشکین دشت فردیس 70 واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.