مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مصرف مشترکان گاز طبیعی در استان کردستان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری با بیان این مطلب اظهار داشت: به علت تداوم سرما مشترکان شرکت گاز استان کردستان در ۲ ماه اول سال ۹۷، با مصرف ۴۷۶ میلیون و ۴۴۷هزار و ۱۹۹متر مکعب گاز طبیعی سال نو و تعطیلات نوروزی را با گرمای گاز طبیعی سپری نمودند .

وی به مقایسه مصرف در ماه‌های اول سال جدید و سال گذشته اشاره کرد و افزود: مشترکان گاز طبیعی استان کردستان  در ۲ ماه اول سال ۹۶ با مصرف ۴۳۴ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۱۶۵متر مکعب گاز طبیعی مواجه بوده  که این رقم با افزایش مصرف برابر با ۴۱ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۴متر مکعب در سال ۹۷ روبرو بوده است.

وی یادآور شد: با مقایسه مصرف در ۲ ماه اول سال ۹۷ با سال  گذشته مشاهده می‌شود که مصرف مشترکان گاز طبیعی در استان کردستان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بوده است.

 فعله‌گری تاکید کرد: میانگین مصرف در روزهای فروردین‌ماه سال ۹۶ روزانه ۷ میلیون و ۶۳۸ هزار متر مکعب و در سال ۹۷ این میانگین ۸ میلیون و ۱۴۶ هزار متر مکعب در روز بوده که در حدود ۷ درصد افزایش مصرف را نشان می‌دهد.

وی درباره مصرف اردیبهشت‌ماه سال‌های ۹۶ و ۹۷ گفت: میانگین مصرف در روزهای اردیبهشت ماه سال ۹۶ روزانه ۶ میلیون و ۳۹۲ هزار متر مکعب و در سال ۹۷ این میانگین ۷میلیون و ۲۲۲ هزار متر مکعب در روز بوده که در حدود ۱۳ درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.