هیمن جوانمیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در فصل سرما و به هنگام بارندگی مسیرهای تردد این روستاها مسدود می شود لذا تمام سهمیه سوخت خانوارهای این روستاها را توزیع کردیم تا در هنگام بارش برف و یخبندان اهالی این روستاها سوخت کافی در اختیار داشته باشند.
وی افزود: سهمیه هر خانوار در طول سال 2 هزار و 500 لیتر نفت سفید است که توسط 30 نمایندگی مجاز توزیع می شود و خوشبختانه در عرضه سوخت زمستانی هیچ مشکلی نداریم و به صورت منظم این کار انجام می شود.
جوانمیری تاکید کرد: شهرستان دیواندره از سه بخش تشکیل شده و در مجموع 2 هزار و 900 خانوار روستایی ساکن در روستاهای این شهرستان همچنان از نفت سفید برای وسایل گرمایشی استفاده می کنند که از اول سال جاری تاکنون به صورت میانگین به هر خانوار یک هزار و 880 لیتر نفت سفید تحویل داده شده است.
وی یادآور شد: در مجموع تاکنون پنج میلیون و 340 هزار لیتر نفت میان این خانوارها توزیع شده و با توجه به اینکه حدود یک چهارم تراکتورهای استان کردستان حدود پنج هزار دستگاه در شهرستان دیواندره وجود دارد که برای سوخت این وسایل نیز 13 میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی توزیع شده است.
جوانمیری گفت: چهار جایگاه بنزین در شهرستان روزانه 50 هزار لیتر بنزین توزیع می کنند و در چهار جایگاه سی ان جی نیز 235 میلیون و 620 هزار کیلوگرم گاز مصرف می شود.
وی اضافه کرد: در حوزه عمرانی و صنعتی نیز سالانه 50 هزار لیتر نفت گاز مصرف می شود.
به گفته وی، از طریق گشت‌های مشترک شرکت نفت و نمایندگان فرمانداری و پلیس آگاهی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ماهیانه و به صورت غیر محسوس از مصرف‌کنندگان عمده سوخت در دیواندره بازدید به عمل می‌آید تا از هر نوع عرضه و مصرف خارج از شبکه و قاچاق جلوگیری شود.
وی افزود: در این ناحیه نفتی 46 مصرف‌ کننده فعال و عمده وجود دارد که شامل 22 مرغداری و 24 کارخانه و نیز شرکت‌های عمرانی و راهسازی است.
خبرنگار: منصور محمدی**انتشار: سلیمانی
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.