به گزارش ایرنا، مسعود الماسی عصر سه شنبه در آیین معارفه خود با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان را شناسایی کرده و در آینده نزدیک اولویت بندی می کند، اظهار داشت: برای استفاده بهینه از منابع محدود مالی باید مشکلات اولویت بندی شوند.
وی با بیان اینکه موفقیت مسئولان در گرو آزاد کردن انرژی مردم و استفاده از این ظرفیت عظیم است، افزود: مردم باید خودشان مالک کارهای خود باشند.
الماسی اتکا بر توانایی مردم را لازم توسعه همه جانبه دانست و تاکید کرد: اگر مسئولان در انجام کارها دست روی مطالبات مردم نگذارند آن کار مشروعیت نخواهد داشت.
فرماندار کامیاران با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال گفت: در صورتی که شعار حمایت از کالای ایرانی را خوب تبیین نکنیم در تحقق آن دچار مشکل خواهیم شد.
وی با بیان اینکه کالا فقط اشیای مصرفی و تولیدی نیست، اضافه کرد: محصولات فرهنگی، معنوی، آداب و رسوم مردم از کالاهای ارزشمندی هستند که باید از آنها برای تولید ثروت حمایت شود.
الماسی استان کردستان را در حوزه گردشگری و فرهنگی دارای بزرگترین پتانسیل برای تولید ثروت دانست و افزود: اقدامات تیم مدیریتی استان در نوروز امسال در این حوزه مثال بارز موفقیت در این زمینه است.
فرماندار جدید کامیاران اظهار داشت: به درستی کردستان بهشت گمشده ایران است و با استفاده از ظرفیت گردشگری روستایی و ایجاد اماکن بومگردی می توان این بهشت گمشده را به دنیا شناخت.
وی خطاب به مسئولان شهرستان گفت: تکریم ارباب رجوع مهمترین رسالت کاری تان باشد.
آیین معارفه فرماندار کامیاران با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد و مسعود الماسی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
فرماندار جدید کامیاران دارای مدرک دکترای جفرافیای سیاسی است و عضویت در شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، عضو انجمن ژئوپولیتیک ایران، کارمند شرکت نفت بندر عباس، شهردار قروه و سریش آباد، رئیس شورای فرهنگی استان، رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس و دبیر حزب اعتدال و توسعه کردستان را در سابقه دارد.
فرمانداری شهرستان کامیاران از تیر ماه سال گذشته با سرپرست اداره شد.
جمال ارشدی از تیر تا اسفند 96 سرپرست فرمانداری این شهرستان بود و از اسفند پارسال تاکنون نیز کامیاران بدون فرماندار بود.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.