به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار سنندج در حاشیه این آیین گفت: فاز یک احداث کمربندی آبیدر از مسیر آپارتمان های امانیه تا ابتدای تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج و فاز 2 نیز تا سه راهی تکیه و چمن در سال های گذشته اجرا شده است.
حشمت الله صیدی با اشاره به آغاز اجرای احداث فاز 3 بلوار 24 متری این کمربندی اظهار کرد: این پروژه از مسیر سه راه تکیه و چمن تا میدان حجاب اجرا خواهد شد.
به گفته وی، طول این پروژه یک کیلومتر و عرض آن 24 متر شامل 2 لاین سواره رو به متراژ هفت و نیم متر و یک لاین دوچرخه و همچنین یک لاین پیاده رو است.
صیدی هدف از اجرای این پروژه را حذف مشکلات و موانع ترافیکی موجود، ارتقای سطح بهره وری از پروژه تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج و ایجاد گزینه ای مناسب در کاهش مسیرهای اشباع شده در محدوده کمربندی غربی شهر سنندج اعلام کرد.
شهردار سنندج یادآور شد: با اجرای فاز سه این پروژه و تکمیل این کمربندی گام موثری در راستای زیبا سازی و ارتقای سطح رفاه شهروندان، مسافران و گردشگران برداشته می شود.
وی با بیان اینکه 50 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پروژه اختصاص یافته است، گفت: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرسداری و کمک های استانی تامین و هزینه می شود.
احداث کمربندی آبیدر به عنوان بخشی از شبکه خیابان های اصلی سطح شهر در آینده می تواند نقش مهمی در ساماندهی و هدایت ترافیک محدوده پارک کودک، شهرک کشاورز، پارک جنگلی آبیدر و ساکنان ناحیه منفصل شهری حسن آباد داشته باشد.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.