گلاویژ فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مهمترین این برنامه ها راه اندازی نمایشگاه پیاده راه جوان در پارک شانو سنندج است که توسط اداره کل ورزش و جوانان با همکاری شهرداری و دیگر ارگان ها اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه ادارات برای ارائه محصولات خود به مخاطبان یعنی جوانان در این نمایشگاه شرکت می کنند، افزود: در این هفته کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد اسلامی، کردستان، جهاد دانشگاهی و پیام نور برگزار می شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در ادامه به ارائه خدمات مشاوره ایی در طول هفته جوان اشاره کرد و یادآور شد: مراکز مشاوره اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی، نیروی انتظامی و کمیته امداد امام(ره) در طول این هفته به صورت رایگان یا نیم بها در شهرهای سقز، قروه و سنندج بطور شبانه روزی به جوانان و خانواده های آنان خدمات می دهند.
فتاحی تاکید کرد: افتتاح پروژه های اشتغالزایی حوزه جوانان، افتتاح خانه جوان، برگزاری تئاتر بی کلام خیابانی روز زمین پاک، کوهپیمایی جوانان و تجلیل از جوانان برتر استان از دیگر برنامه های هفته جوان در کردستان است.
11 شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان نامگذاری شده که امسال هفته بزرگداشت جوان از 8 تا 14 اردیبهشت ماه است.
از جمعیت یک میلیون و 601 هزار نفری کردستان، ۴۲۵ هزار نفر (۲۶ درصد) را جوانان 15 تا 29 سال تشکیل می دهند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.