به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی جمع آوری زکات فطره با اشاره به مشارکت سازمان های مردم نهاد با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه در جمع آوری زکات فطره طی سال جاری اظهار کرد: موسساتی که به صورت حقوقی به ثبت رسیده اند می توانند در کنار نهادهای حمایتی با افراد دارای کارت شناسایی در محل های مشخص شده نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام نمایند.
وی تاریخ مجوز این موسسات و افراد برای جمع آوری زکات فطره را یک روزه خواند و گفت: صندوق های جمع آوری در محل های مورد نظر استقرار یافته و دارای برچسب واحد با مهر و امضاهای مشخص از سوی ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) می باشد.
مشایخی با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره از سوی موسسات مردم نهاد بر اساس مصوبات جلسه هماهنگی جمع آوری زکات انجام می شود،افزود: نظارت و کنترل لازم از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته و با هر گونه تخلف برخورد می شود.
وی تاکید کرد: کمیته امداد، بهزیستی، موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) و موسسه ایتام المهدی مجاز به جمع آوری زکات فطره با ارائه کارت شناسایی معتبر مهر شده توسط دبیرخانه زکات و فرمانداری هستند.
شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفر، دارای چهار بخش، پنج شهر، 17 دهستان و بالغ بر 330 روستا در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار: رستگار
7231/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.