مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو سنندج گفت: آمار اسکان نوروزی فرهنگیان تا نهمین روز فروردین 1397 به 15هزار و 875 نفر روز مسافر رسید.

به گزارش ایلنا، محمد سعید کنعانی مدیر ناحیه دو سنندج با اعلام این خبر اظهار داشت: از آغاز تعطیلات 15هزار و 875 نفرروز مسافر در قالب یک هزار و 292خانوار به شهر سنندج سفرمورد استقبال و پذیرش قرار گرفته اند که امیدوارم سفر خوش و خاطره انگیزی به شهر سنندج داشته باشند.

کنعانی در ادامه افزود: علاوه بر23 مدرسه و 158 کلاس درس ،سه خوابگاه دانش آموزی و24 سالن اجتماعات آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و همراهان آنان است .

وی گفت: در نوروز 97، اسکان میهمانان نوروزی فرهنگی در شهرستان سنندج و ناحیه دو در سه گروه "ویژه، الف و ب" شامل: 11کلاس (ویژه)، 92کلاس گروه (الف) و55کلاس گروه (ب) انجام خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو سنندج تصریح کرد: خوابگاه‌های دانش آموزی محل اسکان گروه (ویژه)با امکانات تخت خواب، پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و حمام، مدارس و کلاس‌ها‌ی گروه (الف) دارای تمامی امکانات به جز تخت‌خواب است و در گروه (ب)، امکانات یخچال و تلویزیون به صورت مشترک وجود دارد و سایر امکانات به جز تخت خواب در اختیار مسافران، میهمانان نوروزی فرهنگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.