به گزارش ایرنا، این کارگردان تئاتر بمدت سه روز نمایش خیابانی یهویی آدمیت به نویسندگی هیوا شاه ویسی را با همکاری گروه نمایش دیالوگ در پارک شاهد کامیاران برای عموم مردم اجرا کرد که مظفر فتحی، فریبرز میدانی، کاوه قائمی، شاهین عدلی، ثنا خانی و آرینا فاتحی ایفای نقش کردند.
مظفر فتحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهره مندی نمایش های خیابانی از هر نوع مخاطب به دلیل اجرای آنها در خیابان یکی از بهترین راه ها برای تاثیرگذاری مثبت بر جامعه است.
وی با بیان اینکه نمایش خیابانی یهویی آدمیت به سرپرستی و کارگردانی او اجرا شده است، تاکید کرد: از آنجا که هنر نمایش خیابانی یکی از مهمترین روش ها برای به تفکر وا داشتن افراد جامعه است هدف آنها از این نمایش یادآوری مخاطرات فضای مجازی به جامعه و تشویق مردم برای استفاده صحیح از تکنولوژی های روز است.
فتحی با اشاره اجرای نمایش در پارک و استقبال خوب مردم یادآور شد: در صورت حمایت مسئولان برنامه ریزهای لازم را برای اجرای این نمایش در شهرهای دیگر استان انجام می دهیم.
وی با تشکر از تمام کسانی که در فعالیت های مختلف این گروه با آنها همکاری و در راستای ادامه کار آنها تسهیل گر هستند، گفت: آنها نیازمند حمایت مسئولان، رسانه ها و مردم برای رسیدن به اهداف خود که همان ایجاد تغییرات مثبت در جامعه است، هستند.
این کارگردان کامیارانی که 6 سال سابقه فعالیت در حوزه نمایش را در کارنامه کاری دارد تاکنون در این شهرستان پنج نمایشنامه را در حوزه خیابانی و صحنه ای در اجراهای بی شمار برای عموم مردم به نمایش در آورده است.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
/9102/7349
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.