هاشم ناظمی جلال روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دارندگان فیش های تاریخ اعلام شده می توانند به ترتیب اولویت، از امروز با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون اختصاص هشت کاروان اهل سنت برای حج 97 به استان کردستان قطعی شده است گفت: با رایزنی های انجام شده در چند روز آینده احتمال اختصاص یک کاروان اهل تشیع نیز قطعی شود.
مدیرکل سازمان حج و زیارت کردستان افزود: از هشت کاروان اهل سنت استان 2 کاروان 160 نفری به شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران، 2 کاروان 115 نفری به سقز، 2 کاروان 160 نفری به بانه، یک کاروان 160 نفری به مریوان و سروآباد و یک کاروان 160 نفری به شهرستان های قروه و دهگلان اختصاص پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تعداد کاروان های حج تمتع استان در حج 97 به بیش از 15 کاروان برسد، اظهار کرد: در صورتی که در مهلت مقرر ظرفیت کاروان ها تکمیل نشود ثبت نام متقاضیان تا پایان اسفند ماه تمدید خواهد شد.
به گفته وی ایستگاه پروازی استان کردستان برای عزیمت زائران بیت الله الحرام به احتمال زیاد از فرودگاه همدان خواهد بود.
سال گذشته یک هزار و 645 زائر از استان کردستان در قالب 13 کاروان برای به جای آوردن مناسک حج به سرزمین وحی مشرف شدند که از این تعداد، 773 نفر مرد و 872 نفر زن بودند.
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.