به گزارش ایرنا، بهرام نصراللهی زاده روز یکشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه ایران امروز قدرت بزرگ منطقه است، افزود: سرچشمه این قدرت ملتی آگاه و رهبری فرزانه، آینده نگر و دور اندیشه است.
وی با اشاره به نثار خون جوانان این ملت برای تحقق شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی اظهار کرد: حضور در چنین اجتماعاتی ادای دین مردم به جانفشانی های شهیدان انقلاب است و مردم ایران با حضور خود به جهانیان ثابت کردند که سرنوشت خود را خودشان تعیین می کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اضافه کرد: شرایط کنونی کشور می طلبد که همه مردم و ارکان و اجزای نظام دست در دست هم در مقابل دشمن ایستادگی و برای پیشرفت و آبادنی کشور تلاش کنند.
نصراللهی زاده با بیان اینکه مشکلات داخلی نباید موجب عدم انسجام و شکستن حلقه های اتحاد ملت شود، افزود: مردم برای حل مشکلات باید صبور و مانند چهل سال گذشته در کنار مسئولان برای غبله بر مشکلات تلاش کنند.
در ادامه مراسم قطعنامه شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن سال1396 قرائت شد و حاضرین با سردادن الله اکبر و تکبیر آن را تایید کردند.
22 بهمن1357رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه در شهرستان کامیاران همزمان با بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار شد.
خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشار: عبدالله رحمانی
7349/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.