ماموستا سیداحمد سجادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بر ضرورت حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با انواع توطئه ها و نقشه های شوم قصد داشتند به آن ضربه بزنند، اما هر بار ملت ایران با حضور در صحنه های مختلف به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن آنها را مایوس و ناامید کرده اند.
وی اظهار کرد: بدون شک حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب دندان شکنی به دخالت های دشمنان خواهد بود و این پیام را به آنها می رساند که ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی خود پایبند و علاقه مند هستند.
ماموستا سجادی اضافه کرد: حضور ملت ایران این پیام را به جهانیان می رساند که این نظام یک نظام مردمی و برخواسته از بطن مردم است و مهمتر اینکه ملت ایران متحد و منسجم از انقلاب خود حمایت می کنند.
به گزارش ایرنا، 22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار: عبدالله رحمانی
7354/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.