به گزارش روز جمعه ایرنا از سایت دانشگاه علوم پزکی کردستان(وبدا) سیدمحی الدین سجادی اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 14 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: این هشت پروژه در شهرستان های سنندج، مریوان و سقز به بهره برداری می رسد و می تواند نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به شهروندان داشته باشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه اظهار کرد: در شهرستان مریوان با توجه به افزایش جمعیت و جهت دسترسی آسان مردم به خدمات سلامت، پروژه هایی شامل پایگاه سلامت نوبهار، پایگاه سلامت ساحلی، خانه بهداشت روستایی گیلی کرا ، خانه بهداشت روستایی عصرآباد و خانه بهداشت روستایی گماره لنگ به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در شهرستان سقز نیز به دلیل کوهستانی بودن و حادثه خیز بودن گردنه سرا، مرکز فوریتهای بین جاده ای جهت امدادرسانی افتتاح می شود.
به گفته وی پایگاه اورژانس جاده ای نگل به لحاظ خدمت رسانی و پوشش هرچه بهتر این منطقه و همچنین دیسپیج رزرو (اتاق فرمان 115) سنندج جهت مدیریت بحران نیز از دیگر پروژه هایی است که در این دهه شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، 805 پروژه و طرح عمرانی در مجموع با بیش از چهار هزار و 218 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال در کردستان به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
دریافت و تنظیم: عبدالله رحمانی
3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.