شهرام ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این طرح ها شامل چهار طرح بزرگراهی و راه اصلی، شش طرح راه روستایی و سه طرح در حوزه عمران شهری است.
وی اضافه کرد: طرح های بزرگراهی شامل قطعه پنج کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول 2 کیلومتر با 40 میلیارد ریال اعتبار ، قطعات یک و 2کنار گذر جنوب غربی بیجار به طول 12و نیم کیلومتر با 130میلیارد ریال اعتبار، قطعات 5 الف و ب از پروژه راه اصلی بیجار - همدان به طول 10 کیلومتر با 80 میلیارد ریال اعتبار و 3/3 کیلومتر از طرح قروه به سریش آباد با اعتبار 50 میلیارد ریال است .
وی ادامه داد: پروژه های راه روستایی نیز که به بهره برداری می رسند 6 پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی ماضی بن ، خاو- میر آباد، درکوله به درویشان، گردنه خان به کوچک و باغلوجه و تاژان جمعا به طول 14 و نیم کیلومتر با 57 میلیارد و600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی، منبع آب 2 هزار متر مکعبی برازان با اعتبار 13 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده، احداث مدرسه 6 کلاسه نایسر با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون ریال و مدرسه 9 کلاسه تقتقان و کانون فرهنگی فرجه با اعتباری معادل 9 میلیارد و 320 میلیون ریال را از طرح های آماده بهره برداری حوزه عمران شهری اعلام کرد.
ملکی گفت: در مجموع 13 طرح حوزه راه و شهرسازی با اعتباری معادل 390 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: حسن حسین زاده ** انتشار: عبدالله رحمانی
3020/3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.