علی اکبر ورمقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این تعداد پروژه، 23 میلیارد و 816 میلیون و 600 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: این طرح ها در قالب پروژه های عمرانی، دهیاری ها، گازرسانی، آبرسانی، برق، مخابرات، آب و خاک و بهداشت و درمان به بهره برداری می رسد.
به گفته ورمقانی، در دهه فجر امسال 24 روستای شهرستان سقز از نعمت گاز بهره مند شده و 30 پروژه آبرسانی نیز به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی چندین برنامه فرهنگی از جمله نواخته شدن زنگ انقلاب، دیدار و دلجویی با خانواده های معزز شهدا، جشن های شادی، مسابقات ورزشی و برنامه های متنوع فرهنگی در مناطق مختلف این شهرستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، 805 پروژه و طرح عمرانی در مجموع با بیش از چهار هزار و 218 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: وریا کرمی**انتشار: عبدالله رحمانی
7355/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.