به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، سالم صلواتی افزود: هیات داوران پس از بررسی همه آثار در بخش فیلم جشنواره ملی آپادانا تندیس جشنواره و لوح افتخار بهترین کارگردان این جشنواره را به ارسطو مفاخری تقدیم کرد.
وی اظهار کرد: هیات داوران این جشنواره خلق درامی حسی و تامل برانگیز با فضا سازی و قاب های باشکوه و ماندگار را از ویژگی های فیلم خانه سفید عنوان کرد که نامزد دریافت این جایزه شده بود.
صلواتی یادآور شد: جشنواره ملی فیلم کوتاه آپادانا از همه هنرمندانی که در زمینه فرهنگ مصرف و بهینه سازی و الگوسازی صرف جویی و بهره وری درمصرف آب آثاری تولید و یا در دست تولید داشتند درخواست ارائه اثر کرد.
مدیر انجمن سینمای جوانان کردستان با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: موضوعاتی همچون تثبت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان سینمای مستقل و خردورز، فرهنگ ‌سازی برای صرفه‌جویی و سبک درست زندگی در مصرف آب، توسعه گردشگری معنوی و تعمیم و ترویج فرهنگ رضوی در سینماگران و معرفی شهر مشهد، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های آن به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام در سال ٢٠١٧ از جمله اهداف این جشنواره بود.
وی اضافه کرد: این جشنواره همزمان با ٢ بهمن امسال در 2 بخش رقابتی و غیررقابتی با ماهیت هنری به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.
دریافت و تنظیم: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.