استانداری خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سید جواد حسینی در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس بین المللی اتحادیه رادیو و تلویزیونهای جهان اسلام گزارش داد: برنامه های این اجلاس شامل برنامه های جانبی آن طی روزهای نهم تا 16 تیر ماه آتی و برنامه محوری و اصلی روزهای 11 تا 13 همین ماه با حضور 400 میهمان خارجی و 230 شبکه بین المللی برگزار می شود.
وی افزود: در این اجلاس با کمک و مساعدت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سایر دستگاهها خراسان رضوی نمایشگاه بازار فیلم اسلامی و نیز نمایشگاه فنی با حضور 120 کمپانی برپا می شود. جشنواره فیلم های اسلامی از دیگر برنامه های مهم این اجلاس جهانی خواهد بود.
معاون استاندار خراسان رضوی به رویداد مشهد 2017 نیز اشاره و بیان کرد: در مجموع 170 رویداد بین المللی برای مشهد 2017 پیش بینی شده که برخی اجرا گردیده و بخشی دیگر در حال اجراست و برگزاری این اجلاس از جمله همن رویداد ها می باشد.
وی ادامه داد: اجلاس رادیو و تلویزیونهای جهان اسلام فرصتی استثنایی برای معرفی ظرفیتهای معنوی، علمی، گردشگری، تاریخی، مذهبی و اقتصادی مشهد تلقی و در این فرصت مشهدالرضا(ع) به جهانیان معرفی می شود.
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.