در دهه مبارکه فجر امسال ۱۲ طرح در ۵ شهر استان با اعتبار حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط شرکت آبفا کردستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، آبفای کردستان به مانند سایر دستگاه‌ها در دهه فجر پروژه هایی برای بهره برداری آماده کرده است.

یکی از این پروژه ها تکمیل خط انتقال آب شهر دهگلان است و رقم قرارداد آن ۱۶۰ میلیون تومان است. پروژه بعدی، اجرای خط انتقال فاضلاب شهرک اندیشه شهر کامیاران است و رقم قرارداد آن ۴۵۰ میلیون تومان است اما مهمترین پروژه‌ای که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، طرح آب‌رسانی اضطراری شهر بانه است که از محل طرح‌های عمرانی و جاری تأمین اعتبار شده و رقم قرارداد آن ۶ میلیارد تومان است.

اجرای شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان، اجرای شبکه آب و فاضلاب بخش یک از فاز سوم مسکن‌مهر ۶۶۰۰ واحدی سنندج با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان از دیگر طرح هایی است که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

همچنین اجرای شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر سپیده با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و مسکن مهر ارغوان سنندج با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان دیگر طرح هایی هستند که ایام الله دهه فجر افتتاح خواهند شد.

همچنین در شهر سقز نیز پنج پروژه برای این ایام در نظر گرفته شده که یکی از آنها پروژه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر کوهدشت با اعتبار ۴۳۸ میلیون تومان است.

دیگر پروژه های قابل افتتاح در شهر سقز طی این ایام، آبرسانی به تازه آباد و شهرک زاگرس یک و دو با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، اجرای شبکه توزیع آب تازه آباد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب محله حاجی نعمتی بهارستان با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان و اجرای خط انتقال فاضلاب تازه آباد با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.